Piechota
Pikinier - jest to jedna z podstawowych jednostek. Premia ataku na kawalerię oraz dodatkowe punkty do defensywy zrobią z nich świetną osłonę dla grup strzelców.
Informacje:
- 5
- 10
- 3
Wymagania:
-1000 złota
-600 drewna
-Koszary
Kusznik - jedna z najsłabszych jednostek w grze. Przydatny , ponieważ jego rekrutacja jest bardzo tania, jednak nie może się on pochwalić ani dużym zasięgiem, ani dużą siłą strzału.
Informacje:
- 3
- 5
- 2
Wymagania:
-800 złota
-700 drewna
-Koszary
Łucznicy - Są zdolni do zadania sporych obrażeń w dużych grupach , ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest grupa muszkieterów. Dobrze spisują się przeciw piechocie , mają daleki zasięg i szybkostrzelność .
Informacje:
- 4
- 5
- 6
Wymagania:
-1100 złota
-800 drewna
-Koszary
Muszkieterowie - jedna z najlepszych jednostek w grze. Jest wytrzymały, ma sporą siłę strzału, choć zasięg ataku nie jest największy.
Wymagania:
Informacje:
- 7
- 10
- 3
-1000 złota
- 500 srebra
-Koszary
Strzelcy -te oddziały odznaczają się przede wszystkim bardzo dużym zasięgiem strzału. Dzięki małej cenie Strzelcy mogą stać się pogromcami piechoty. Niestety słaby pancerz i atak w walce wręcz sprawiają, że są nie zwykle podatni na ataki grup kawalerii oraz ostrzał artyleryjski.
Informacje:
- 6
- 3
- 7
Wymagania:
-2000 złota
- 1000 srebra
-Koszary
Kawaleria
Huzar - podstawowa jednostka konna. Walczące bronią białą oddziały huzarów będą idealnym rozwiązaniem na grupy wszelkiego rodzaju strzelców. Ich szybkość i mobilność sprawia, że świetnie spisują się podczas atakowania jednostek stojących w drugiej linii, np. armat.
Informacje:
- 6
- 10
- 8
Wymagania:
-1100 złota
-1000 drewna
-Stajnie
Dragon - druga podstawowa jednostka konna. Dragoni uzbrojeni są zarówno w szable jak i broń palną, jednak to właśnie ta druga jest ich głównym atutem. Szybkie grupy jeźdźców możemy szybko przemieszczać z miejsca na miejsce, czyniąc poważnie szkody pikinierom czy huzarom. Nie należy jednak wdawać się nimi w konflikt z muszkieterami.
Informacje:
- 10
- 5
- 9
Wymagania:
-1500 złota
-1000 drewna
-1000 srebra
-Stajnie
Lansjer - Bardzo szybcy, uzbrojeni w długie lance jeźdźcy bez trudu rozprawią się z dowolnym oddziałem piechoty. Ich słabo strono jest ostrzał łuczników .
Informacje:
- 11
- 10
- 15
Wymagania:
-1900 złota
-1000 drewna
-Stajnie
Sprzęt oblężniczy
Grenadier - . Grenadierzy to powolna piechota, która miota wybuchowe pociski w zabudowania wroga. Co prawda siła wybuchu takiego granatu nie jest porównywalna z kulą armatnią, ale przy odpowiednim stanie skarbca duża grupa Grenadierów poradzi sobie ze zniszczeniem ważnych obiektów wroga.
Informacje:
- 9
- 10
- 3
Wymagania:
-3000 złota
-3000 srebra
-Koszary
Falkonet - Jest to potężna armata, która znakomicie rozprawia się przede wszystkim z jednostkami lądowymi. Strzelając kartaczami zadaje obrażenia rozpryskowe kilku jednostkom dookoła. Choćby kilka ulepszonych Falkonetów, chronionych przez piechotę, będzie solą w oku przeciwnika.
Informacje:
- 12
- 1
- 3
Wymagania:
-3500 złota
-3500 srebra
-Odlewnia dział
Moździerz - . Przenoszone przez czwórkę pomocników Moździerze potrafią nawet kilkoma salwami zniszczyć takie budynki jak koszary czy młyn. Dodatkowo ich ogromny zasięg sprawia, że nie można się bez nich obejść planując atak na wrogą osadę.Są powolne duża ich ilość może zniszczyć osadę w parę minut .
Informacje:
- 12
- 3
- 2
Wymagania:
-4000 złota
-4000 srebra
-Odlewnia dział
Ciężka Artyleria - O wiele potężniejszy typ artylerii od falkonetów, znakomicie sprawdza się zarówno podczas ostrzału zwartych grup piechoty, jak i przy niszczeniu statków .Jego słabością jest wolne ładowanie .
Informacje:
- 13
- 1
- 1
Wymagania:
-5000 złota
-5000 srebra
-Odlewnia dział
Flota
Karawela - Potrafi skutecznie nadniszczyć przybrzeżne obiekty lub szybką salwą pomóc w zatopieniu większego statku. A w czasie "ciszy na morzu" może równie dobrze służyć za kuter rybacki.
Informacje:
- 5
- 7
- 6
Wymagania:
-5000 złota
-5500 drewna
-Stocznia
Galeon - Kolejny i już całkiem potężny statek. Jest dość wytrzymały, a siła strzału również nie pozostawia wiele do życzenia. Poza tym na jego pokładzie można rekrutować dowolny rodzaj piechoty i kawalerii - pozwala to robić niespodziewane ataki lub wesprzeć oblężenie regularnie dostarczając nowych oddziałów.
Informacje:
- 8
- 9
- 5
Wymagania:
-6500 złota
-5500 drewna
-Stocznia
Fregata - najpotężniejszy okręt, służący przede wszystkim do zatapiania floty przeciwnika. Ten ogromny statek posiada, podobnie jak karawela, możliwość strzelenia ze wszystkich dział naraz, mogąc tym samym odebrać połowę punktów wytrzymałości wrogiemu okrętowi.
Informacje:
- 12
- 10
- 4
Wymagania:
-8500 złota
-7500 drewna
-Stocznia
Offline